Koolitaja Juuli Nemvalts: „Pressiteates peituvaid võimalusi ei kasuta ettevõtted pahatihti ära, nii jääb positiivse fooni loomise võimalusi vähemaks. Elame praegu lugude jutustamise ajas, seetõttu on eriti oluline, milliseid sõnumeid me kuvame.”

Hea teada:

Meediamaastikul olen tegutsenud rohkem kui 12 aastat. Kirjutanud nii paberlehte kui veebi, seetõttu on mõlema väljundi võimalused mulle hästi teada. Tööstusettevõtete probleemidega puutusin kokku ajal, kui toimetasin pea neli aastat Eesti Päevalehe vahel ilmuvat Tööstuse erilehte.

Ettevõtetega suheldes näen tihti, et võimalusi oma tegemistest positiivset lugu teha, ei kasutata ära. Sellest sündiski mõte, pakkuda ettevõtetele koolituse ja töötoa võimalust, et anda edasi oma kogemusi ning julgustada ettevõtteid aktiivsemalt tooma tööstuse teemasid suurde meediasse.

Usun, et võimalusi oma tegemistest teavitada on meil rohkelt. Olenevalt sellest keda soovime kõnetada valime oma meediastrateegia. Ja isegi siis, kui meediaplaan on paigas, on hea säilitada mängulist suhtumist sellesse, mis meie ümber toimub ning katsetada ka uusi kanaleid.

Iga uus päev annab meile uue võimaluse – rääkida oma ettevõttest uut LUGU.